Jak kupować?

 

Zakupy w kilku krokach

- wybieramy zakładkę z kategorią główną np. grille gazowe, pojawia się nam na początku krótki opis kategorii, po czym na dole pojawiają się produkty, w tym wypadku są to różnego grille gazowe, możemy sobie pogrupować produkty w zależności od ceny. Następnie dodajemy produkt do koszyka. Wygląda to następująco: Grille gazowe - grill gazowy balkonowy Landmann - do koszyka. Strona automatycznie przechodzi na stronę koszyka, w którym możemy dobrać sposób płatności i rodzaj przesyłki kurierskiej. W koszyku widzimy już swoje zakupy, możemy wtedy określić ilość sztuk, automatycznie pokazana jest także cena produktu a jeżeli kupujemy więcej, także automatycznie podliczana jest cena produktów.

Mamy do wyboru kilka opcji  płatności ( przelew natychmiastowy poprzez swój bank, przelew tradycyjny, gotówka przy odbiorze osobistym, i-Raty nowoczesne raty online, i-Leasing nowoczesny leasing ). Jeśli chodzi o raty i leasing szerszych informacji udzielamy telefonicznie. Możemy zrobić zakupy rejestrując się w sklepie, co daje nam możliwość śledzenia swojego zamówienia. Możemy złożyć zamówienie również bez rejestracji.

Możemy zapłacić za zakupiony towar także kurierowi przy odbiorze, należy wtedy wybrać opcję  ( Kurier - pobranie: w przypadku niektórych produktów maksymalna wartość pobrania - 6500zł; ograniczenie naszego kuriera DHL ). Jeśli przedpłacamy należy zaznaczyć opcję: Kurier - przedpłata: Płatność przed dostawą towaru. Istnieje możliwość odebrania zakupionego towaru osobiście.

- jeżeli zakupy poprzez sklep internetowy sprawiają Państwu problemy zapraszamy do złożenie zamówienia poprzez e-mail  biuro@grille-bielsko.pl. W wiadomości należy zawrzeć następujące informacje ( dane teleadresowe, dane personalne, wybrany produkt, sposób płatności i dostawy oraz numer telefonu do kontaktu ).

 

Stany dostępności

Przy każdym produkcie znajduje się okienko z informacją na temat dostępności danego produktu. W naszym sklepie wyróżniamy kilka opcji:

- w magazynie / ,,od ręki,, - oznacza to, że produkt posiadamy na miejscu w magazynie.

- w magazynie / ,,wysyłka do 3 dni - oznacza to, że towar znajduje się w magazynie u naszego partnera i zazwyczaj dostępny jest do 3 dni roboczych.

- na zamówienie / ok. tygodnia - oznacza to, że towar będzie sprowadzony w przeciągu jednego tygodnia.

- na zamówienie/ powyżej 2 tygodni - oznacza to, że na towar poczekamy na pewno dłużej niż 2 tygodnie.

Uwaga!! Ze względu na to, że mamy wystawiony towar nie tylko w sklepie internetowym ale także na innych portalach ( allegro ) , prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny w celu dokładnego sprawdzenia stanów magazynowych!

Sposoby płatności

Sposoby płatności zostały opisane powyżej. Dodamy tutaj tylko tyle, że w sklepie stacjonarnym nie posiadamy terminala płatniczego i ze względu na to nie ma możliwości zapłacenia kartą, honorowana jest tylko gotówka. Jeśli byliby Państwo nieprzygotowani na taką ewentualność, w pobliżu siedziby firmy znajduje się kilka bankomatów.

Kody rabatowe, zniżki i promocje

Co jakiś czas w sklepie internetowym dostępne są różnego rodzaju kody rabatowe. Kody rabatowe przypisane są do danego produktu przy opisie,  informacje o promocjach lub kodach wyświetlane są w okienku chata online lub bezpośrednio na pierwszej stronie sklepu internetowego w postaci banera. W koszyku znajduje się specjalna rubryka do wpisania kodu. Po wpisaniu kodu z automatu zostaje naliczony rabat na dany produkt.

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień

Przy dokonywaniu zakupów w naszym sklepie polecamy zarejestrować się w naszym sklepie. Daje nam to wiele korzyści, mianowicie :

- podgląd statusu realizacji zamówień

- brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach

- możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 734 669 015
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium